#
Sammen Bygger vi dit budget
-
Jeg ved hvad jeg kan trække ud i løn -også når jeg har ferie
-
Jeg er aldrig i tvivl om min B skat er korrekt
-
Jeg har dejlig ro i maven også når salget svinger for jeg kan følge konsekvenserne og se fremad i budgettet.
Måske kan du nikke genkendende til disse spørgsmål
- Hvor meget kan jeg hæve i løn til mig selv?
- Jeg er nervøs for om jeg får et skattesmæk
- Hvad kan man egentlig bruge et budget til?
- Jeg synes det er svært at gætte min omsætning
- Jeg aner ikke hvor jeg skal starte henne
- Jeg arbejder og arbejder men er i tvivl om det er effektivt
- Hvordan følger jeg egentlig op på mine regnskabstal

Bugettet er efter min mening et af de mest undervurderede værktøj til styring af din virksomhed.
Selve udarbejdelsen tvinger dig til at tage stilling og formulere dine mål, sammen sætter vi tal på og herefter har du en fantastisk model, der viser dig hvilke konsekvenser det vil få, hvis du foretager ændringer i varer eller ydelser hen over året.
Jeg viser dig hvordan du bruger budgettet som et redskab, så du stadig har ro i maven hvis forudsætningerne ændrer sig
Med budgettet i hånden ved du hvor du skal ligge din arbejdsindsats og din markedsføringsstrategi
Hvad skal jeg forberede
Jeg vil spørge lidt ind til din business inden vi mødes, så jeg kan forberede mig på hvilke produkter og ydelser du har og hvilke eventuelle problemstillinger vi skal have med. Du skal have et overblik over hvilke faste omkostninger du har i din forretning og hvor meget du forventer at tjene på dine produkter – Men det er en model for din virksomhed vi udarbejder, så hvis du kommer hjem og ser at forholdene er anderledes, kan du bare ændre i dit excelark og så er du i gang igen. Det er vigtigt for mig, at du går fra vores workshop med følelsen af at have fået et brugbart værktøj og instrukserne til hvordan du kan bruge det.
Hvor lang tid skal jeg sætte af
Workshoppen tager i udgangspunkt 4 timer. Du er velkommen til at invitere en selvstændig kollega med (I kan være op til 4 personer), så forlænger vi med en halv time pr. person, så alle kommer rundt om deres business
Hvad koster det
Workshoppen koster kr. 3.400 + moms, med tillæg af kr. 500 pr. ekstra person du inviterer med. Prisen er inkl. lidt frokost eller brunch – afhængig af tidspunkt på dagen.
– Så kr. 1.225 pr. person, hvis du kan finde 3 ekstra deltagere.
Jeg hjælper også gerne med at koordinere med tilmeldinger så I kan være flere om en workshop, bare skriv til mig, så får vi det til at passe.
Desuden har du inspireret mig til at få nogle gode regnskabsvaner, så alle bilagene ikke hober sig op i samme grad.
Sidst men ikke mindst er jeg blevet opmærksom på en masse fradrag som jeg ikke kendte til før og de er med til at sikre en bedre økonomi i min virksomhed.
Hele regnskabsdelen lå så langt fra mig, at det faktisk holdt mig lidt tilbage fra at tage springet. Men så mødtes jeg med Dorte, som virkelig gav mig ro i maven!
Jeg fik nogle virkelig relevante inputs og brugbar viden, som jeg ikke engang vidste jeg manglede. Jeg er stadig langt fra at mestre bogføring, men jeg er helt med på, hvor jeg skal lede – eller hvem jeg skal spørge til råds